سوالات متداول | ارتباط با ما

پرسش‌های متداول

1خیلی خلاصه بگید GameAssist چیه؟
درواقع GameAssist یک VPN گیمینگ است که برای اتصال به سرورهای خارجی با پینگ تایم پایین استفاده میشود.
2از GameAssist برای استریم کردن هم میشود استفاده کرد؟
بله، GameAssist یک سرویس ویژه برای استریم کردن دارد. هم می‌توانید بدون محدودیت و با پینگ تایم پایین بازی کنید و هم استریم کنید.
3اگر سرویسی بخواهیم که توی لیست تعرفه‌ها نباشد، سفارش آن امکان‌پذیر است؟
بله، با توجه به تعداد کاربر و مدت زمان درخواستی امکان تعریف سرویس برای شما هست.
4آیا امکان تغییر یوزرنیم و پسورد اکانت خریداری شده است؟
فعلاً خیر. این امکان فقط برای مراکز بازی (گیم‌نت‌ها) وجود دارد.
5سرویس تست که بدون پرداخت هزینه بتونیم استفاده کنیم تا از کیفیت سرویس مطمئن بشیم هست؟
GameAssist در حال حاضر فقط برای گیم‌نت‌ها می‌تواند سرویس تست ارائه دهد. بزودی این امکان برای کاربران معمولی هم فراهم می‌شود.
6چطوری باید از سرویس GameAssist استفاده کنم؟
بلافاصله بعد از تکمیل پروسه خرید، از طریق ایمیل برای شما "نام کاربری" و "کلمه عبور" ارسال می‌شود. شما با مراجعه به صفحه راهنمای اتصال، با نحوه ساختن کانکشن بر روی دستگاه خود آشنا شده و یا کانکشن مربوط به ویندوز را دانلود نمایید که میتوانید با استفاده از نام‌کاربری و کلمه‌عبور به سرویس GameAssist متصل شوید.
7کانکشن از نوع PPTP بهتر است یا L2TP؟
به صورت خیلی ساده، کانکشن PPTP قدیمی‌ترینه و امنیت اطلاعات در این پروتوکل رعایت نمیشه و L2TP تقریبا جدیدتره و اطلاعات از طریق این کانکشن، رمزگذاری میشه و امنیت بالایی داره. بعضی از ISP ها یا همان شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، تغییراتی را روی سرویس‌هایشان اعمال می‌کنند که که امکان اتصال بعضی از کانکشن‌ها مثل L2TP را میبندند. پس کاربر اجباراً باید از PPTP استفاده کند. برای راحتی کاربران، هر دو نوع کانکشن در GameAssist امکانپذیر است.
8چرا فقط به سرورهای داخلی میتونم وصل بشم؟
با توجه به اعمال سیاست‌های جدید برخی از ISP ها مثل همراه‌اول و ایرانسل، کاربرانی که از این شرکت‌ها اینترنت میگیرند نمیتوانند از سرورهای خارجی VPN استفاده کنند و باید از سرویسی استفاده کنند که یک سرور داخلی واسط (مثل سرور ۱) داشته باشند. درضمن تمامی سرویس‌های GameAssist چه سرورهای داخلی (که به صورت واسط عمل می‌کنند) و چه سرورهای خارجی، تحریم‌های اعمال شده برای گیمرها را دور می‌زند.
9در صورتی که امکان اتصال به سرویس شما فراهم نشد، امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد؟
در صورتی که پس از ارتباط با تیم پشتیبانی، به هر دلیلی موفق به نصب و راه‌اندازی کانکشن نشدید، کل مبلغ پرداختی شما بدون کسر مبلغی از آن به حسابتان عودت داده می‌شود.
10تیم پشتیبانی چطوری قراره راهنمایی کنه؟
پشتیبانی در GameAssist از طریق "تلگرام" و "فرم تماس با ما" صورت میگیره. طبیعتاً برای موضوعات خاص، پشتیبانی و راهنمایی شما از طریق تلگرام سریعتر و مفید تر می‌باشد. در صورتی که کاربر نتواند کانکشن را تنظیم کند یا با مشکلی روبرو شود، فرد پشتیبان از کاربر درخواست نصب نرم‌افزار AnyDesk میکند و با اتصال به صورت ریموت به دستگاه کاربر، نسبت به برطرف کردن آن مشکل اقدام می‌کند. پس لازمه پشتیبانی کامل برای کاربر، دانلود و نصب نرم افزار AnyDesk می‌باشد.

توجه

پیش از ارسال ایمیل یا پیغام در تلگرام، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه بفرمایید

 

فرم تماس با GameAssist


captcha


ساعت تحویل سفارشات همه روزه به صورت آنلاین و اتوماتیک است.
ساعت پاسخگویی به پیغام‌ها از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱ شب می‌باشد. لطفاً خارج از این بازه درخواست نفرمایید.